فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک

فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک

بهرام پروهان

با افزایش استقبال از پنجره های دوجداره ترکیه ای فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک بدلیل قیمت کمتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرند. کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشد که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک از مشتری دریافت نمیشود .
معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد های لازم برخوردارهستند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر  میباشد. حذف نا آگاهانه گالوانیزه پروفیل برای کم کردن قیمت در زمان فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک : شاید بتوان یکی از شایع ترین مشکلات پنجره های دو جداره upvc را انحنای پروفیل های آن نام برد ، البته این مشکل فقط در زمانی بوجود می آید که تولید کننده از گالوانیزه در داخل پروفیل استفاده نکرده باشد. چرا که بیش از ۵۰% از مقاومت پروفیل را گالوانیزه داخل آن تامین می نماید. حال چرا بعضی از تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی بخاطر کم کردن قیمت محصول از آن استفاده نمی کنند، جای بحث دارد . فروش توری پنجره دوجداره در صورتی که استفاده یکپارچه از گالوانیزه استاندارد حداقل ۱.۷ میلیمتری برای پنجره های یو پی وی سی بسیار حائز اهمیت است. لذا انتخاب محصولی که دارای گالوانیزه داخلی در پروفیل نمی باشد و یا بصورت متقاطع و تیکه ای از گالوانیزه استفاده شده است، شاید درصدی از قیمت کل بکاهد ولیکن بیش از ۷۰% کیفیت محصول را کاهش داده و در کوتاه مدت و دراز مدت باعث سقوط کیفیت شده و در مواردی خطر جانی ایجاد می نماید.

ترمال بریک دوجداره


در بازار ۵ مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
۱- پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST– VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
۲- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند: -بوتیا – سیندژ – همارشتن
۳- پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
۴- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و …
۵- پروفیل های ترک درجه ۲ با وزن پائین تر مانند AKAPEN – ROTOLINE و …
زمینه های فعالیت ما:
نمایندگی رسمی پخش و فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک
فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید ۴ کاناله گسکت دار درجه یک ترکیه (با قیمت مناسب)
طراحی و آنالیز درب و پنجره های دوجداره با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی
تولید و فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک
تولید شیشه های دوجداره
مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
این شرکت سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف از پروفیل ها و فروش توری درب و پنجره دوجداره برند ترک نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار از محصول خود رضایت کامل را داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: